Todo lo que sé sobre la política lo aprendí en el atrio de esta iglesia.
Escuchando parlamentar al cura Don José, a Francisco, a mi padre y a mi madre.
Se reunían en comité central al salir de misa de 12 los domingos. Gente formal rebelándose ante los abusos y la injusticia.
Cuando se acababa la dictadura, cuando quisieron apropiarse de la dunas de Esteiro, cuando mi padre presidía la hermandad de labradores, cuando quisieron instalar la central nuclear, cuando...
Todo lo que he aprendido desoués, han sido formalizaciones y teorías sobre aquellos fundamentos, o confirmar demasiadas veces lo que decía Frank Zappa. La política es el departamento "espectáculos" de la industria.
(Igrexa de Xuances. Fotografía AL)
Non está ben que o diga despois de licenciarme en Políticas, pero o que eu aprendín de política foi nas tabernas despois da misa e nas festas do patrón nas casas de calquera dos parentes. Precisei de anos para darme conta de que en realidade, reducíase a aquelo, anque con teorías como tí dis, tratásemos de disfrazalo de ciencia.
ResponderEliminarEstá moi ben iso de "xente formal rebelándose ante os abusos e a inxustiza". Iso é o que precisamos agora para que reine o sentido común, a sensatez e a prudencia.
ResponderEliminarNon podemos deixar o monopolio da "xente formal" para os nefastos gobernantes que temos agora á fronte do Goberno galego.